woensdag 21 november 2012

6e Petit Four: Mini moorkop

Het is overduidelijk, ik loop een beetje achter op schema.
Maar daar heb ik een goed excuus voor.
Hoewel ik natuurlijk aan niemand verantwoording hoef af te leggen als iets wel of niet af is.
Feit is, ik heb een burnout en ondanks dat, wil ik te veel.
Er lopen op dit moment verschillende haak-/breiklusjes voor het goede doel.
Allereerst de Innocent mutsjes voor op de smoothies. Deze kunnen gemaakt worden tot 1 december.
Tot 15 december kunnen er hartjes gehaakt worden voor Geefjijhetdoor.
En er kunnen babymutsjes gehaakt of gebreid worden voor Savethechildren.
Kortom, werk aan de winkel.
Ondanks dat ik maar 3 uurtjes werk per dag, ben ik aardig gesloopt als ik weer thuis ben.
De verleiding is dan erg groot om gewoon lekker op de bank neer te ploffen.
Het is er dus even bij ingeschoten om weer een blog te schrijven over de mini moorkop.
Deze is gelukkig wel af gekomen. Maar de 2e versie laat nog op zich wachten.
Tot nu toe heb ik steeds van iedere Petit Four 2 versies gemaakt.
Die trend wou ik toch nog even doorzetten.
Geen idee wat er nog te pimpen valt aan de moorkop. Maar dat terzijde.
En ik zal toch nog een etagère op de kop moeten tikken want de mijne begint al aardig vol te raken.
Kleine update.
De 2e mini moorkop is ook klaar. Gelukkig is de volgende Petit Four zonder 'slagroom'.








4 opmerkingen:

  1. Ik ken geheel t gevoel, ik ben nu een beetje aan t bekomen van mijn burnout en ik nu al weer een dag. Maar het heeft bij mij een jaar lang uiteindelijk geduurd. Naastvallerlei pijnklachten was de vermoeidheid zeer belemmerend. Maar mocht je energie laag blijven en niet beter worden, ik heb een adres en die man man verricht bijna wonderen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, heeft het bij jou een jaar geduurd? Maar nu is alles wel weer goed? Ik hoop niet dat het zo lang gaat duren. Helaas werkt mijn schildklier zeer traag en daardoor is er ook de vermoeidheid.

      Verwijderen
  2. O, vervelend zeg zo'n burn-out. Hoop dat snel je energie terug komt.
    En ik moet deze ook nog steeds maken.

    BeantwoordenVerwijderen